خواهشا در صورت امکان این مطلب را در وبلاگتان قرار دهید.

۴ خبر در مورد مهرانه
--- با هماهنگی های خانم حسینی قرار است علی دائی کاپیتان تیم ملی ایران و نماینده یونیسف (صندوق بین المللی حمایت از حقوق کودکان) در ایران اوایل هفته ی آینده از مهرانه دیدن کند .

---گزارش خانم پروین مقدم از مجله ی زن روز درباره ی  مهرانه  به زودی در این مجله چاپ می شود .

---نمایش"آدم و حوا" کاری از گروه "آفرینش عشق"  (بنیاد فرهنگ و زندگی)

روز جمعه ۱۱/۷/۱۳۸۲ ساعت ۱۷ (۵ بعد از ظهر)

در محل بنیاد به صورت اختصاصی برای وبلاگ‌نویسان اجرا می‌گردد. 

درآمد حاصل از فروش بلیط به حساب مهرانه قائمی واریز می‌گردد.

دوستانی که تمایل به شرکت در این برنامه را دارند تا روز سه‌شنبه اول مهر با مراجعه به وبلاگهای بنیاد فرهنگ و زندگی و یا سالویا حضور خود را اعلام کنند.

مکان فروش بلیط: پارک نظامی گنجوی  ساعت ۵ تا ۶ بعد از ظهر روز پنج‌شنبه ۳ مهر

آدرس بنیاد فرهنگ و زندگی: سهروردی شمالی ، پایین تر از شهید بهشتی خ میرزایی زینالی غربی، کوچه پاکزاد، پلاک 15...تلفن:8738180 و 8738181

--- و این هم مطلب روزنامه ی شرق از مهرانه

افشین لیاقت: خیلی ساده برایتان توضیح می دهم که دختری 19 ساله به نام مهرانه قائمی در کرج به بیماری CF مبتلا است. بیماری ای ژنتیک  و ارثی که همراه او متولد شده است و هم اکنون پس از مشکلاتی که در دستگاه گوارش او به وجود آورده، 75 درصد از حجم ریه هایش را نیز تخریب کرده است.مهرانه دختر شادی است و پر از انگیزه برای زندگی. نقاشی می کشد هر چند که کودکانه و بدون تکنیک ولی با احساس است. با این که تا به حال نیمکت مدرسه را یک روز هم لمس نکرده است، دیپلم تجربی دارد و آرزو دارد که پزشک شود. او تا به حال ندویده ولی هیجانات یک دختر نوزده ساله را در خود زنده نگه داشته است. خانواده مهرانه با استقامتشان او را زنده نگه داشته اند، پدرش راننده تاکسی است و مادرش معلم بازنشسته و آنها با فروختن اسباب خانه و کاشانه شان او را به نوزده سالگی رسانده اند وگرنه همچون دیگر بچه هایی که از این بیماری رنج می برند در سن 13 یا 14 سالگی دنیا را بدرود می گفت.

علاج درد مهرانه عمل دو ریه است و این امر فقط در پاریس امکان پذیر است و هزینه آن حدود 250 هزار دلار است که از عهده خانواده خارج است و مهرانه به دلیل ضعف مالی، چشم بستن مسئولان و همچنین نبودن امکانات در کشورمان باید مرگ را پذیرا باشد. مثل مهرانه زیاد است این اولین جمله ای است که در برخورد با او به ذهنم رسید ولی نتوانستم پس از اولین دیدار با او از کنارش راحت بگذرم و در کناردیگر دوستانی که در این امر مردانه ایستاده بودند جا گرفتم. در حال حاضر در حال ساخت مستندی درباره او هستم و کمک هایی که می شود و گزارش هم از زندگی او ساخته ام «با همان نام مستند» به نام نفس که با ارسال آن به مراکز دولتی و خصوصی در رابطه با این امر توجه آنها را به مهرانه  جلب می کنم.

تا به حال برای مهرانه حدود 10 میلیون تومان جمع شده است. مانانیستانی که به عنوان تهیه کننده در نفس با من مشارکت دارد، با کشیدن طرح و نوشتن نامه هایی سعی به کمک دارد. دوستان مطبوعاتی مان با انعکاس خبر، فیلم و یا گزارش هایی درباره او مردم را با مهرانه آشنا کرده اند. حال مهرانه زیاد خوب نیست و آینده اش هم که در تاریکی. شاید با اولین حمله ای که دستگاه تنفسی او را تهدید می کند مرگ را سلام بگوید. سینما چیز خوبی است و فیلم ساختن کار لذت بخشی است ولی اگر بتوان جان یک نفر را نجات داد از آن بهتر است.

دنیا مرگ کم ندارد. همراهی و همدلی مردمان مهربان این دیار، نفس های به شماره افتاده مهرانه را التیام می بخشد. بازگشت به زندگی می تواند طعم تلخ این بیماری مهلک و طولانی را فراموشی دهد. شماره حساب 705727 بانک ملی، شعبه آموزش و پرورش کرج، کد 2631،  به نام مهرانه قائمی،  جهت دریافت کمک های هموطنان در داخل کشور و حساب ارزی شماره 114061، بانک صادرات، کد شعبه 4180، با سوئیفیت کد BSIRIRTHTAK برای دریافت کمک های ارزی هموطنان ساکن خارج از کشور (به جز آمریکا) و صندوق پستی:

P.O.BOX 175 - PLEASANT VALLEY - NEW YORK 12569

برای ساکنان آمریکا در نظر گرفته شده است.

اصل مطلب را اینجا بخوانید .

Game Maker 5.0

یه برنامه دست اول برای اونایی که می خوان بازی بسازن.
با این برنامه میتونید همه جور بازی که میخواید بسازید و از اون لذت ببرید.

MJpack

MJpackMJpack

MJpackMJpack
Free Download Game Maker(5.0)3.9MB

Media Jukebox 8.0

این برنامه یکی از جدید ترین MP3 Player هاست که قابلییت پخش هر نوع فایلی را دارد.

قابلییت جدیدی که به این برنامه اضافه شده پخش موزیک از اینترنته.

MJpack

Download Media Jukebox 8.0